فرشته نوروزی

Dat
July 6, 2017
Source
University of Zurich
Summary
It is a known fact that microbes on farms protect children from asthma and allergies. But even non-microbial molecules can have a protective effect. Immunologists have shown that a sialic acid found in farm animals is effective against inflammation of lung tissue. This study opens up a wide variety of perspectives for the prevention of allergies
 همیشه بسیاری از مردم از آسم و آلرژی رنج می برند.این نوع از بیماری ها در کشور های صنعتی رو به افزایش هستند و 30 درصد کودکان جهان از آن ها رنج می برند.جالب است بدانید کودکانی که در مزرعه ها هستند به طور چشمگیری کمتر به این عارضه مبتلا می شوند. با وجود اینکه این کودکان در معرض انواع میکروب ها هستند اما از سیستم ایمنی قوی تری برخوردارند.
A sialic acid acts as protection
علاوه بر محافظت میکروبی بر علیه آسم و آلرژی،گربه و گاو و حتی شیر گاو عامل مهمی در این نوع ایمنی هستند.
Antibodies as measure for contact with farm animals
بر اساس انواع جهش های ژنی که در انسان رخ داده است ،قادر به بیان ژن NEO5Gc نیست در نتیجه ارتباط با این حیوانات و تغذیه از آن ها موجب تولید آنتی بادی مورد نظر برای ایمنی در برابر آسم می شود.
* تحقیقات نشان داده اند که کودکان مزرعه  تعداد زیادی از این آنتی بادی مورد نظر دارند در نتیجه ایمنی بیشتری هم در مقابل آسم و آلرژی دارند.
منبع:
https://www.sciencedaily.com/releases/2017/07/170706072101.htm